me ollaan tyttöjä niinkun jo etusivulla mainittiin mutta et mtiedä meistä ihan kaikkea.

jenna

lempinimi:jenna

 

lempiväri:sininen ja vaaleanpunainen

nuorisoryhmä:pirteä scene

lempieläin:kaikki

 

 

 

sabrina/nora

lempinimi.nora

 

lempiväri:musta

nuorisoryhmä:emo ja vähän sceneä

lempieläin:kaikki

 

 

                      PLÖÖ

hox vuodtaus muuttu pöllöksi ku ei saa enää mitään kuvii :+/