me ollaan tyttöjä niinkun jo etusivulla mainittiin mutta et mtiedä meistä ihan kaikkea.
jenna
lempinimi:jenna
lempiväri:sininen ja vaaleanpunainen
nuorisoryhmä:pirteä scene
lempieläin:kaikki
sabrina/nora
lempinimi.nora
lempiväri:musta
nuorisoryhmä:emo ja vähän sceneä
lempieläin:kaikki
PLÖÖ
hox vuodtaus muuttu pöllöksi ku ei saa enää mitään kuvii :+/